Sunday, May 15, 2011

today was FRUITALE =)

alkisah bermulanyaa cuti 2 BULAN .aku sangat2 lahhh syiokkk shhgga mnjlt jari ibu kaki DATEN NORM sndri .haha.sanad lahhh LAMA kan kawanII bila cuti ni y berbulan2. So.dgn ini aku amek kptsn nk keja untuk mnjana pndpatan aku .tadak lah aku mngangkang n goyang pa yg ada ja kat rumah an .an .an .:) Firstly. aku apply keja MCD .manager tu ckp bole interview pukul 3.30 ptg ni .adoyaiii ! aku nk p png umah mak mntua kuhh tme tu .n then dgn manesnya aku mnjwb (ehem2 .puan ,saya da hal laa jp g ptg nk kna g png .Esok saja boleh tak ?) madam tu cakap lahh ,boleh tp pukul 11.30 pagi uke .oryte madam ! ;) tme interview .aku p cakap y aku nk qeja 2 bulan .haaa ,n then dia ckp kat aku .sory dik .. kami nk pekerja y bekerja slma 3 BULAN ke ats !! fusyoooooh .awtt la nadiah hg ni bngap sgt p mgku nk qeja sait saja .hmmm,paih tuu ,tba2 aku trgt TEMPAT KEJA aku dlu at hot perfume .aku pun mcg lahhh MAKNJANG (toke aku).ehem2.maknjang nk kja bole dak? sb nadiah cuti 2 bulan .dgn lantasnyaa toke aku mmbalas .bole esok bole qeja dah .wohtwoht .besttnya .dah dkt ngn ruma :p .tp aku p LUSA .HEHE .first time dtg qeja mmg laa nmpk prbhn kdai perfume .mcm2 .ak pon da lupa sikit nama prfume .tmpt dok perfume .adoiii ,byk kna bajaq niii  
 ni la perfume y berjenama HOT PERFUME .sapa nk mai beli,roger2 aku :)) 
Add caption

2 comments: